Jsem v posilovně, kam jsem si přišla zacvičit a v pauzách mezi sériemi pozoruji dění kolem sebe. Jsou tu ženy které jsou zdánlivě velmi různorodé. Některé mají sportovní postavy, ale jsou tu i jiné. Hubené i silnější, mladší i starší, ale přeci jen je jedno pojí. Přišly si sem zacvičit ať už z jakéhokoliv důvodu. Co je ale bohužel častý jev?

 Necvičí efektivně.

Jaké chyby tedy v posilovně nejčastěji u žen vídám?:

  1. Pokec s kamarádkou – povídání si na strojích, převážně to jsou stroje na vnitřní a vnější stehna, na kterých ženy cvičí s téměř minimální záteží několik minut
  2. Hlavně cvičit břicho – cvičení břicha ze všech možných i nemožných úhlů na podložce nebo ve visu zapřené o předloktí
  3. Kardio, kardio, kardio – denně i dvě a více hodin na bežeckém pásu, eliptickém trenažeru a rotopedu

A jak tedy cvičit efektivně?

I já jsem nějak začínala, není nikdo, kdo by uměl vše hned od začátku dělat správně. Ale je důležité vědět, co chci a co od cvičení očekávám.

Jestliže se chci jen odreagovat s kamarádkou a nechci kvůli tomu sedět na kávě nebo víně, samozřejmě se také nabízí možnost jít si popovídat do fitka. Ale pak je třeba počítat s tím, že takové cvičení nebude mít velký účinek.

Pokud chci, ale něco změnit, pokud chci lepší tělo, lepší kondici, být fit a cítit se zdravě a sebevědomě. Je třeba na to jít správně a cvičit efektivně.

Takže s trenérkou?

Pokud jste nikdy necvičila v posilovně, je to určitě nejlepší řešení. Je třeba, ale vybírat dobře.  Více o tom píši i v mém ebooku Formujeme efektivně svoje tělo.

V dnešní době je ale těžké najít tu správnou cestu.

Každý den na nás na Facebooku, na YouTube, v článcích na internetu v knihách a časopisech vyskakují články a informace o tom, jak zaručeně zhubnout, všelijaké třicetidenní a jiné výzvy, půlhodinová cvičení na jednu partii. Je těžké se v tom zorientovat a najít ten správný směr.

Ano, znám to. I já jsem tápala, svůj příběh sdílím na své stránce zde>>

V tomto případě je nejlepší poslouchat naše dobré přátele a tím jsou zdravý rozum a naše tělo.

 

Nic se neděje ze dne na den, ani hubnutí.  Většina z nás svá kila nenabrala během jednoho měsíce a je tedy nereálné je i během jednoho měsíce shodit.

 

Nenechte si namluvit, že pokud chcete zhubnout, musíte cvičit hlavně kardio, nejlépe nalačno a 7x týdně, že činky jsou jen pro chlapy, a že ženy po nich budou mít velká namakaná stehna a velké bicáky jako „Arnold“ .

Nenechte se vtáhnout  do tohoto kolotoče plného reklam a mylných informací.

 

Chcete-li opravdu zpevnit svoje tělo. Začněte posilovat. Jen tak si vytvarujete krásné pevné tělo.

Posilovat můžete ze začátku jen s vahou vlastního těla. Základní cviky (kliky, dřepy). Zařaďte do svého tréninku HIIT. Stravujte se zdravě a vyváženě, myslete pozitivně.

  • Pokud budete dobře naladěná a myslet na to, jak se dostáváte k cíli, tak se k němu dostanete.
  • Pokud budete myslet negativně a říkat si tohle nikdy nezvládnu, pak to opravdu nezvládnete.

 

Jděte do toho hned, žádné odkládání. Pro začátek si stáhněte ZDARMA tento trénink, který jsem pro vás napsala a začněte. Uvidíte, jak se vám pak začne krásně formovat postava.

>>KE STAŽENÍ ZDARMA ZDE<<

 

Připojte se ke mně do facebookové uzavřené skupiny pouze pro ženy "Formujeme efektivně svoje tělo" a já vám ukážu ten správný směr, kterým se vydat.

Líbil se vám článek? Dejte like a sdílejte ho se svými přáteli, ať se tyto informace dostanou k co nejvíce lidem, a by i oni mohli cvičit efektivně.


Kásný den
Eva Vítovcová

vaše osobní trenérka 

Facebook Fit a v pohodě