Vytisknout
Zobrazeno: 5356

Jak na tzv. "madla lásky"? (mimochodem, ten název nemám vůbec ráda, nevím proč, ale mi děsně vadí, ale každý alespoň ví, o čem bude řeč) 

Zajímá asi hodně z vás. Nevzhledné zásoby vylézající nad lemem kalhot a sukní. Co s tím? 

Jak vytvarovat tuto oblast?

Bohužel si spousta žen myslí, že na to jsou nejlepší cviky typu úklonů a různého tralaláčkového vrtění. Někdo vám i třeba řekne, že mu to pomohlo, ale..

Pokud vaše kamarádka nebo někdo, o kom jste se dočetla, cvičila v tomto duchu, a "madla" jí zmizela, nebylo to tímto cvičením. Zeptejte se kamarádky, zda cvičila i něco jiného nebo zda upravila stravu.

Tato oblast se NEDÁ vytvarovat žádným cvičením. Stejně, jako si nevytvarujete prsa cvičením. To také nejde. Prsní sval je pod samotným prsem, který má žena, ten se posílí, ale ženské prso si cvičením nevytvarujete do požadovaného vzhledu. Protože prso je tvořeno tukem. A tuk nelze tvarovat, pouze sval. Proto ani "madla" nevytvarujete, je to tuk, ne sval. Toto stejné platí i pro tuk, na zádech pod podprsenkou. 

Jak se jich tedy zbavit?

Jakékoliv tukové zásoby zlikvidujeme kombinací správně nastavené stravy a správného, komplexního cvičení. (Třeba se mnou ;-) )

A konkrétně?

Zeptejte se sama sebe, jak se stravujete. Jíte pravidelně? Nepravidelně? Nárazově? Ujiždíte často ve svém stravovacím plánu? Pijete alkohol? Sladíte čaje, kávu apod? Jíte příliš málo? Hodně? Jíte příliš zpracovaných potravin? Založila jste stravování na konzumaci nízkotučných výrobků? Jíte příliš ovoce?

Všechny tyto věci vám vaše snahy o redukci tuku mohou dost zkomplikovat. Některé věci vypadají nevinně, ale zdání klame. 

Nastavte si správně vaše stravování tak, aby vás bavilo, vyhovovalo vám, bylo pro vás dlouhodobě udržitelné. Pak se snaha vyplatí a přinese ovoce. Když se budete stravovat tak, že vás bude bavit a vyhovovat vám, budete se cítit mnohem lépe a kila pojedou dolů. :-)

Zkoušet diety nebo stravování, které vás neoslovuje, ale Máňa odvedle díky němu zhubla, nemá moc cenu. Budete se trápit, budete demotivovaná, možná ho i budete porušovat a ve výsledku nezhubnete nebo ještě přiberete. 

A jak na správné a komplexní cvičení?

Už jsem určitě v nějakém článku psala, že cvičit jednu partii není ideální. A platí to pořád. Pokud se chcete zbavit tukových zásob, které vám vadí. A je jedno zda jsou to právě "madla" nebo tuk na břiše či stehnech, je důležité zacílit na celé tělo. 

Sestavte si trénink, kde zapojíte velké svalové skupiny (záda, nohy, prsa) a malé (ramena, paže, břicho). Možná si říkáte, že některou partii nepotřebujete posilovat, že to není pro vás, ale věřte, že ano. Každá partie má něco do sebe, nějaký důvod, proč je třeba ji posílit. Nemusí to být jen aspekt vzhledový, ale třeba zdravotní.

Posilujte komplexně celé tělo 3-4x týdně. A přidejte pohyb, který vás baví. Jezdíte ráda na kole? Na bruslích? Chodíte ráda na procházky? Běháte? Plavete? Skvělé. Doplňte si váš trénink i o tuto aerobní aktivitu. 

Pokud máte méně času, vyzkoušejte intenzivní krátký HIIT trénink. 

Důležité je, abyste se pravidelně hýbala 4-5x týdně. Pokud budete pohybu věnovat méně, výsledky půjdou pomaleji. 

Často vidím na internetu krásné proměny a u toho mnoho komentářů. JAK?  

Tady výše máte návod. 

Samozřejmě také záleží jaký je výchozí bod. Pokud dotyčná nedělala vůbec nic a jedla velmi nezdravě, pak stačí přidat pohyb 2x týdně a lehce změnit stravu a proměna je hned. V jiném případě to ale neplatí a většina těch krásných proměn je vskutku vydřených. Holky to nemají zadarmo. Nastavily si v hlavě správnou cestu, zakously se a pak už jen sklízí ovoce.

Pokud chcete taky krásné pevné tělo, bez "madel" a jiného nežádoucího tuku. Využijte rady výše. I vy to zvládnete. Ale je třeba se do toho opravdu dát, vytyčit si svoji cestu a jít si po ní stůj co stůj, a pak i vy se  budete moci pochlubit tou krásnou proměnou vašeho těla. 

 

Přidejte se ke mě do skupiny FORMUJEME EFEKTIVNĚ SVOJE TĚLO a formujte ho opravdu správným způsobem. yes

 

Pokud byste si ráda sestavila svůj efektivní trénink, ale nevíte jak, sepsala jsem to pro vás v tomto eBooku. 

 

Krásný den.

Vaše osobní trenérka

Eva