Varování: Čtením tohoto blogu začnete cvičit správně a s výsledkem.

Můj příběh

Jsem osobní trenérka na mateřské dovolené, miluji cvičení a zdravý životní styl. Díky tomu se cítím pozitivně naladěná a plná energie. Ráda ženám ukazuji, jak správně a efektivně cvičit, aby brzy viděly výsledky, získaly krásné pevné tělo a byly fit.

Jmenuji se Eva Vítovcová, jsem osobní trenérka a jsem člověk, který miluje cvičení. Nebojím se ani nestydím jít si zacvičit do posilovny mezi lidi. Miluji posilování, běhání a cvičení všeobecně. Nedovedu si už svůj život bez pohybu už vůbec představit.

A to nejen proto, že mě pohyb nabíjí pozitivní energií. Ale také proto, že když cvičím cítím se prostě báječně, jsem plná optimismu a dobré nálady.

Navíc, vím jak na to, aby cvičení mělo ten správný efektivní účinek na postavu, zdraví a psychickou i fyzickou kondici. Netrápí mě nadváha, ani bolesti zad.
 

Svůj nový, zdravější životní styl jsem si zamilovala. Díky pohybu a zdravé, vyvážené stravě jsem více nabitá energií a zlepšilo se mi zažívání.

 

Ne vždy jsem ale byla tam, kde teď 

Před několika lety jsem na tom byla úplně jinak. Nadváha, stravovací návyky příšerné. Jídlo nemělo moc řád a jeho skladba taky nebyla úplně super. Uzeniny, majonézové saláty, omáčky, knedlíky, sladké a tak bych mohla pokračovat. Neznalost čehokoliv co se cviků, posilovny a cvičení celkově týká.  

Your image

Sem tam jsem zašla do posilovny, ale byla jsem tam jako v jiném světě. Mnoho posilovacích strojů, které mi nic neříkaly. Jediné co jsem tam chtěla cvičit, bylo břicho na podložce a nohy na stroji na roznožování a snožování a pak šup na pás nebo rotoped a dřela jsem kardio i 2 hodiny. Protože jak jinak bych měla zhubnout, že, říkala jsem si.

Přece nebudu cvičit ruce, to bych měla moc svalnaté bicepsy, nechci vypadat jako chlap. A to stejné jsem si říkala ohledně cvičení nohou se zátěží. Velká svalnatá stehna? Ne díky, to nechci. 

Hledala jsem jiné způsoby než se ukazovat při cvičení mezi lidmi a sledovala různá cvičební videa, cvičení z časopisů a článků na internetu, výzvy apod. 

Občas jsem si zašla na skupinovou lekci a po ní si dala nějakou mňamku s myšlenkou, že po cvičení si to přece můžu dovolit. Samozřejmě jsem takovýmto stylem nezhubla ani kilo.

Přišel zlom

Pak nastal jeden malý zlom, ale špatným směrem

Když jsem šla k doktorce a měla říct váhu, řekla jsem tu, co jsem si pamatovala z posledního vážení před několika lety a bylo to. Sestřička se mi vysmála, že tak málo zcela určitě nevážím, že tolik váží ona a ať se podívám na sebe. Vlezla jsem na váhu a ano, bylo tam skoro o 15kilogramů víc, než jsem řekla

Šok, ponížení a ještě jsem se cítila trapně. Byl to ale impuls se sebou něco dělat. Když jsem řekla příteli, že zhubnu, též se mi vysmál, že “to už tady bylo.” Dobře, impuls číslo dvě.

Your image

Bohužel jsem to vzala za velmi špatný konec. Ze všech těch nezdravých potravin, jsem začala jíst jen zdravé a dietní potraviny, v množství menším než malém, a to ze dne na den. O nějakém metabolismu a jak si takovým počínáním škodím, jsem neměla ani tušení. To jsem samozřejmě doplňovala celodenním pohybem. Každé ráno cvičení a pak celý den na nohou, to byl můj život. 

Začala jsem hubnout a to mě nakopávalo stále víc a víc. Začala jsem v listopadu a na začátku ledna jsem už měla o 10 kilogramů méně. V únoru o dalších 10 kilogramů a v březnu o dalších 8 kilogramů. Byla jsem častěji nemocná, zimumřivá, unavená, se střevními problémy, bez nálady, šíleně mi vypadávaly vlasy a nehty byly slabé. Prostě “krasavice”.

Your image

Najednou jsem málem omdlela, udělalo se mi příšerně nevolno, zle, tma před očima. Byl to velký vnitřní psychický boj, ale uvědomila jsem si, že takhle to asi dál nejde. Že jíst se musí. A vzala jsem to za jiný konec. Už jsem nechtěla být kost a kůže, chtěla jsem vypadat zdravě, sportovně a hlavně se cítit fit.

Konečně správná cesta

Začala jsem se více zajímat o stravu, jak vše funguje, a že cesta ke krásné postavě nevede přes hladovění, ale přes správně nastavenou stravu doplněnou o cvičení, ale ne v přehnané míře. Začala jsem opět chodit do posilovny. Věděla jsem, že pokud chci štíhlé a pevné tělo, je třeba cvičit efektivně. Ale protože jsem nevěděla jaké cviky cvičit, jak správně a kolik, našla jsem si osobního trenéra, abych měla jistotu, že mé cvičení bude mít hlavu a patu a také proto, abych věděla, zda cvičím správně. 

Oblast posilování a výživy mě natolik nadchla, že jsem si později i já udělala trenérský kurz.

Nyní jsem ve svém zdravém životním stylu velmi spokojená, pohyb mi přináší radost a pozitivní energii a navíc mě udržuje v kondici. 

Pokud jste na tom podobně jako já před lety, ráda byste cvičila, ale nevíte jak a hlodá ve vás červík, zda to dokážete a odkládáte svůj start. 

Chcete-li si přečíst příběh, kde je pro vás spoustu motivace.

Sample image

Přečtěte si můj eBook 
Z oplácané holky osobní trenérkoukterý je 

Sample image

Nebo udělejte rovnou krok vpřed a stáhněte si můj trénink na doma. 
Zaručeně tak nastartujete své tuky k odchodu.

díky kterému řeknete svým tukům sbohem.

Přeji krásný energií nabitý den. 
Eva Vítovcová

Přidejte se ke mně do uzavřené facebookové skupiny pouze pro ženy a sdílejte své úspěchy, radosti i strasti.

Dejte "To se mi líbí" této stránce a motivujte se na vaší cestě k fit tělu.

Kontaktujte mě a domluvte si se mnou úvodní schůzku ZDARMA.